۱۳۸۹ بهمن ۲۸, پنجشنبه

هشدار: وجود تروجان در صفحات آرشیو کیهان

امروز داشتم خبری از سایت ندای سبز آزادی میخوندم که در مورد صحبتهای حسین شریعتمداری پیرامون شهید صانع ژاله بود و شریعتمداری مدعی شده بود که شهید ژاله جاسوس کیهان بوده و اگه به آرشیو کیهان مراجعه کنید میفهمید।
سایت ندای سبز آزادی هم توضیح داده بود که کیهان ، آرشیو مربوط به تاریخ ملاقات آیت الله منتظری و صانع ژاله رو پاک کرده و من هم طبق معمول کنجکاو شدم که برم ببینم جریان چیه।
در سایت کیهان روی آرشیو کلیک کردم و دیدم که سایت ندای سبز درست گفته و اون آرشیو پاک شده و کنجکاو شدم ببینم کیهان در روز قبل از 22 خرداد 88 چی نوشته بوده । یعنی روز 21 خرداد 88 । اما به محض کلیک کردن روی اون آرشیو ، آنتی ویروس nod32 من که خداروشکر آپدیت بود ، هشدار داد و کانکشن مربوط به اون سایت رو بست ।. عکس هشدار رو براتون میذارم ।

ظاهر هشدار نشون میده که یک "تروجان دانلودر" توی بدنه ی آرشیو سایتشون کار گذاشتند که این ، باعث میشه یک تروجان از یک آدرسی دانلود بشه و روی سیستمتون نصب بشه و بعدش دیگه هرچی دلش بخواد از سیستمتون برای کیهان ارسال میکنه و ممکنه براحتی پیداتون کنن .
از بچه هایی که آنتی ویروس ندارن و یا آپدیت نیست اکیداً خواهش میکنم به این سایت و مخصوصاً قسمت آرشیوش سر نزنید । وحتی بعید نیست که در سایر سایتهای حکومتی هم چنین برنامه هایی قرار بدن . حتی اگر هم آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی آپدیت هم دارید ، باز هم احتیاط کنید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر