۱۳۸۹ بهمن ۱۹, سه‌شنبه

خدایا ! ما که مثل مصریها ارتشی نداریم که پشت و پناهمون باشه ، خودت پناه مردم مظلوم ایران باش

خدایا ، همونطور که حتماً تاحالا از توی سایتها خوندی ، تظاهرات 25 بهمن در راهه . نمیدونم واقعا وجود داری یا نه . ولی خودت دیدی که چطور ارتش مصر پشت و پناه مردمشون شد . تمام دنیا هم ازشون حمایت کرد . حتی همین جمهوری اسلامی (خنده داره . نه ؟) . ولی آخه مردم ایران چی ؟ ما که ارتش و سپاهمون اونقدرا شرف ندارن که کمکمون کنن و ازمون محافظت کنن . تازه کمکمون نمیکنن که هیچ ، میگیرن میکشنمون و به زن و مرد و پیر و جوون تجاوز هم میکنن . وحشی های بسیج ، باچاقو و قمه به پیرزن هفتاد ساله هم رحم نمیکنن . کشور خارجی ای هم نیست که جدی جدی ازمون حمایت کنه تا حداقل دلمون خوش باشه . گنده لاتشون که همون آمریکاست ، به ما که میرسه لال میشه و به قول خودشون میگه این بیزنس ما نیست !!
خدایا اگه وجود خارجی داری ، واسه نشون دادن خودت هم که شده ، همین یه بار ، فقط همین یه بار به مردم زجر کشیده ی ایران کمک کن. خودت پشت و پناهشون باش . بزار مردم ما هم یک بار واسه ی همیشه از شر این فرعون ایران و دار و دستش نجات پیدا کنن . نذار اینقدر پشت سرت بگن خدا هم اهل پارتی بازیه . نذار اینقدر پشت سرت حرفهای ناجور بزنن بگن خدا فقط مال دزدا و قاتل ها و بسیجی ها و ولی فقیها و امام زموناست . یه تکونی به خودت بده و یه کمکی بکن .
البته بازم میگم ، اگه وجود داری . اگرم وجود نداری که هیچی . مثل همیشه ، خودمونیم و دست خالیمون و سپاه و بسیج تا دندان مسلح و هار ایران زمین .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر