۱۳۸۹ بهمن ۱۴, پنجشنبه

مسئولین محترم آزادگی ، چرا انرژی روزانه ی من شارژ نمیشود ، خواهشا پیگیری کنید

نمیدانم این مشکل برای دوستان دیگری هم پیش آمده یا خیر . شاید هم پیش آمده باشد ولی بدلیل انرژی روزانه ی زیاد و یا فعالیت کم متوجه نشده باشند . چندین روز قبل متوجه شدم که انرژی روزانه ی من شارژ نمیشود . صبر کردم و با خودم گفتم مشکل حل میشود . ولی نشد . سپس به پشتیبانی ایمیل زدم و مشکل را بازگو کردم . متاسفانه جوابی داده نشد . فردای آن روز دوباره نامه فرستادم و بعد از چندین ساعت بالاخره برایم جواب آمد و ضمن پوزش ، فرمودند که اکانتم شارژ شده و ببینم که آیا مشکل حل شده یا خیر . دیروز هم نامه ای فرستادم و مجدداً عرض کردم که انرژی من شارژ نشده است . ولی جوابی داده نشد . سپس زیر یکی از لینکها برای کاربر Azadegi_1 پیام گذاشتم و گفتم شاید زودتر از ایمیل دیده شود و به مشکل من رسیدگی شود . ولی تاکنون هیچ جوابی باز هم برایم ارسال نشده . من مجبور هستم با قناعت و صرفه جویی از همین اندک انرژی موجود در 3 روز استفاده کنم !!!
بنابر این ، علی رغم میل باطنی ام که دوست ندارم مشکلات فنی را در غالب لینک ارسال کنم ، همینجا از مسئولین محترم سایت درخواست میکنم به این مشکل بنده رسیدگی نمایند و با فرستادن این لینک تقریبا انرژی من تمام میشود . بدرود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر